Måndag 6 augusti

Huff och hej vilka dagar det varit nu i slutet på juli.
 
Eftersom jag varit förkyld i juni fick jag mycket att göra i slutet på den månaden,
och samma blev det i juli.
Hur kan det komma sig att man har så dåligt immunförsvar...
 
Men nu är det sista månaden för den här "förberedande"kursen,
sen är det koreografi för hela slanten som gäller!
Eller ja, 33 klasser på skolan är rekommenderat tror jag,
men mer info om själva kursen får jag på kursstart.
 
 
Ikväll har vi sett på filmen Marley & Me.
Den var så fin, handlar om en hund som är lite galen och jobbig.
Men ändå så speglar filmen verkligen hur det är när man har en hund,
en familjemedlem.
Men slutet var så sorligt. Det fick mig att relatera till min lille plutt Zorro.
 
Lille älskade skrutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0