Onsdag 15 augusti

Klockan är några minuter över fyra på natten. Jag lade mig här i sängen vid halv tolv, riktigt trött. Men vad händer? När jag sluter ögonen så känns det som att ögonlocken vill rulla upp som gardiner. Måste hålla för med handen för att kunna slappna av i ögonen. Men det hjälper inte.

Vid två-tiden ringer Emil och vi pratar i en timme. Nu ligger jag i sängen, lika vaken som förr men även hungrig och ont i ryggen.
Har tänkt gå på ett ställe som heter Le Pain Quotidien på 33rd st and park. Tänker äta mysig frukost där, de öppnar sju. Är jag vaken då fortfarande går jag dit direkt. Orkar inte försöka sova när det inte går.

Gäspat har jag gjort sen tio ikväll, förstår inte vad det är för fel. Men kanske att jag var vaken till sex igår natt...


Gårdagens start på dagen blev på Starbucks. Den där yoghurts parfän är en favorit, hallon och persika. nam nam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0