Måndag 3 december

Sitter på tåget mellan Göteborg-Stockholm och lyssnar på Alicia Keys nya album.

Denna vecka ska jag praktisera hos Jennie Widegren, en av Sveriges främsta koreografer/dansare. Imorgon börjas det och jag har inte riktigt insett vad jag gett mig in på. Tisdag kl 9 genrep för X-factor...och det är final på fredag!

Jag ska få ta del av livet i Sveriges toppskikt inom dans och underhållning. Känner mig inte psykiskt förberedd, men det är bara att köra på ändå.

Blir i Stockholm en hel vecka och åker efter det vidare till Norrköping för att hälsa på min bror och deras lilla son! Så åker jag tillbaka till Göteborg en sväng innan det blir hem över julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0