Här var det stilla...

Jag har inte skrivit på ett tag, dels för att min dator är lite för het ;)
och för att blogg.se's app inte fungerar.
Väldigt trist.
Men vad ska man göra.
 
Nu är klockan lite över tolv här, och imorgon ska jag ha fyra klasser
på skolan, totalt 6 timmar hård träning. Känns lite jobbigt, men när
jag väl kommit igång kommer det nog gå bra.
Och imorgon får jag sällskap igen, det blir väldigt trevligt!
 
Var på Shake Shack idag med Sara (som jag bor med just nu)
Väntade i kö i 45 min, åt en hamburgare och drack en black &
white shake, gott!
Men att det alltid är en så lång kö där förstår jag inte...
Det måste jag kolla närmare på, kan berätta vad jag kommit fram
till senare här.
Hoppas appen fungerar snart, för nu fungerar min kamera på telefonen
igen (!!!) så då är det enklare att lägga upp bilder.
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0