Onsdag 11 juli

Idag började dagen med lite pilates, något jag börjat träna ganska mycket. Det känns väldigt bra för kroppen, och jag får bättre stabilitet och styrka i och runt magen. Lektionen idag var en mer djupgående klass där vi gick djupare i anatomin för ryggraden och jobbade med att förlänga hela tiden. Kändes som att man var några cm lägre när man gick därifrån. Direkt efter den hade jag modern/jazz för Ambere Rogers. Hon är väldigt pedagogisk och går igenom allt noga. Bra när man vill gå till grunden med tekniken, vilket jag håller på med nu. Efter det tog jag och köpte en lite påse med nötter, russin och yoghurt som jag satt och knaprade på medan jag väntade på nästa lektion. Intermediate modern för Stephanie. Det var första gången jag tog en av hennes klasser, men hon var riktigt bra! Hon är från frankrike, retade sig själv för sin dialekt och uttal på vissa ord. Roligt. Hennes kombination var ganska lätt att ta in, och väldigt bra. Även om det var svåra steg så kändes det som att jag kunde det vilket var skönt. Jag skulle nog vilja säga att det var mer contemporary än modern, men det är väl en tolkningsfråga. Efter det blev det middag i form av sallad och senare en latte innan hemgång. Imorgon blir det tre lektioner till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0