Pinkberry

I lördags var vi på ett ställe som heter Pinkberry. När vi kom dit frågade en tjej som jobbade där om det var första gången vi var där. Hon förklarade hur det gick till, vad man kunde välja för yoghurt, frukt och tillbehör. Vi fick även provsmaka lite yoghurt och en japansk "frukt". Eftersom jag var ganska mätt efter en pizza i Brooklyn blev jag riktigt sugen på fruktskålen de hade. Färsk ananas, blåbär, jordgubbar, hallon, kiwi, mango och en till frukt som jag nu inte minns vilken det var. Till detta fick man en sworel' med mango-yoghurt på toppen. Riktigt gott! Jag tycker att bemötandet de hade där var riktigt bra. På många ställen här i New York finns det inget som kallas service direkt. Det är mer "är inte du nöjd finns det andra kunder". Men här ville de verkligen ge ett bra första intryck så man vill komma tillbaka. Dit kommer jag gå igen. Jag gillar service.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0