Söndag 8 juli

Sitter just nu på Duke's. Ett väldigt amerikansk ställe, riktigt trevligt! Hänger massa saker om am.fotboll på väggarna och i taket, det är i princip täckt. Det ligger några gator upp från där jag bor. Det finns så många matställen här på Manhattan, nästan så många så man inte hittar något konstigt nog. Har ätit The All-American nu. Igår kände jag mig inte bra på grund av förkylningen, så jag åt nästan ingenting under dagen. Så jag var ganska hungrig idag. Väldigt gott måste jag säga! Nu ska vi hitta en park och ta det lite lugnt. Jag gillar söndagar i New York. På den övre bilden är tallriken, men då har jag redan ätit av toasten och äggen. På den undre har vi muffins och jordgubbssmör, som man fick till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0