Tisdag 29 maj

Sitter och äter soppa på hostlet. Idag har det varit olidligt varmt ute, och det finns ingen AC på rummet, säkert eftersom det är så stort. Så jag har suttit där med datorn i mitt knä som nästan kokar, 31 grader runtomkring mig, och jag är blöt som en hund.
Men ändå så var jag tvungen att sitta där, eftersom jag letar boende i denna lilla stad.

Fick svar från en igår, han och hans familj hade kommit fram till (efter en timme) att jag skulle få hyra deras hem. Jag skulle bara sätta in lite pengar på deras konto i Afrika så skickar han nycklarna. Jomenvisst. Trovärdigt.

Men ja, jag har skickat endel mail nu ja. Och ringt endel samtal. Hoppas jag fått fler svar när jag kollar mailen efter det här.
Nu ska jag äta klart min tråkiga soppa, i denna ensamma stad, hemlös som jag är. Ne, men just nu vill jag bara ha en lägenhet så kan jag njuta av staden sen.

Skolan börjar på fredag, hoppas jag känner mig redo då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0