Torsdag 31 maj

Letandet fortsätter.
En snubbe glömde bort mig igår, där stod jag och väntade som ett fån.
Tack för det.
Men den var inte optimal heller så det gjorde egentligen inte så mkt,
förutom att jag inte kunde lägga den tiden på att söka fler lägenheter.

Jag går ju upp innan nio varje morgon eftersom frukosten är till nio, hehe.
Så nu har jag suttit här och skickat mail i typ 3-4 timmar. Sjukt segt...

Är lite hungrig, så ska gå till något juice/smoothie-ställe som ligger på
andra sidan gatan. De verkar ha wraps, sallader osv så det passar nog
utmärkt. Måste ha mat i magen om jag ska orka sitta här hela dagarna.

Imorgon börjar det. 11.00 är det genomgång av första kursen, sen är det
bara att anmäla sig på massa lektioner.
MEN, vore trevligt att ha boende innan jag ska lägga all min energi på
dansen. Vore trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0