Onsdag 13 mars

Klockan är halv fyra på natten och jag kan inte sova. Jag har legat här ett tag nu. Går inte.

Får försöka med något annat. Men jag har ingen lust att läsa eller liknande. Kanske får se ett avsnitt av serien Weeds.

Den serien förresten är inte den nyaste, men den är lättsam. Jag gillar det, de har värre problem än vad jag har. Kan man tänka hur bra man har det egentligen.

Sen tycker jag huvudskådespelerskan, hon som spelar Nancy, har en del konstiga ansiktsuttryck ibland. Hon ser mest "rar" (norska) ut när hon försöker lyssna eller blir påkommen. Men det gör inget, jag stör mig inte så ofantligt över det.
Är inne på fjärde säsongen nu. Oj vad bra Silas börjar se ut! Förut var han bara en liten pojke, nu ser han nästan riktigt snygg ut. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0