Onsdag 27 mars

Igår var jag otroligt duktig, stolt över mig själv! Jag var ledig från dansen men ändå åkte jag in till House of Shapes där jag var i gymmet i nästan tre timmar!

Jag körde styrka på lår och armar, och gick 60 min på band. (Det var tredje gången i mitt liv jag satte en fot på ett löpband) sen stretchade jag ett tag efteråt. Känns skönt när man gör liknande saker. Och det jag lagt märke till som är så bra med gym är att man får göra saker i sin egen takt. När man vill.

Hade vi inte haft två väldigt jobbiga klasser idag (Jennie, sen Karl & Knut) så hade jag nog varit lite i gymmet nu under dagen. Men man kanske inte ska träna sönder precis när man börjar.

När jag stod där på löpbandet, blev jag sugen på chips. Köpte mig även en påse på vägen hem haha. Men jag ser inget problem i det, man måste unna sig lite belöning också!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte lägga upp en film när du dansar? :)

2013-12-18 @ 08:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0